یاداشت بیمه


#مدیریت ریسک، دانش پشتیبان توسعه همه جانبه ملی

خرید اینترنتی بیمه ایران تماس با نمایندگی ابراهیمی تهرانپارس واحد صدور بیمه
جهت تماس با واحد صدور کلیک کنید

✏️📕 یادداشت روز

《 تکافل ،نقش کارگزاران در ممانعت از غرر و مجهولات در قراردادهای بیمه ای 》

بخش شصت و یکم

✅ یافته های مطالعاتی نشان می دهند که ؛ اشتغالزایی – کار و کارآفرینی در طول تاریخ زندگی بشر ، همواره یکی از اولویت هاست.کار در جوامع و تولید انواع محصولات موجب رفع نیازها ی انسانها می شود و زندگی تحت یک سیستم منظم تداوم می یابد .

نگارنده و همکاران ،بدنبال انجام وظیفه حرفه ای در ۱۱ ساله گذشته از ۱۳۹۰ تا زمستان ۱۴۰۱ از مطالعات ریسک های کارآفرینی به یافته های ذیل رسیدیم که :

۱- اشتغال پایدار جمعیت جوان و تحصیلکرد با استعداد کشورمان ،نیاز به حمایت دولت و شهروندان بطور مشترک دارد .وظیفه هر ایرانی در هر رشته تحصیلی و شغلی که توانایی همیاری در زمینه پشتیبانی از مباحث کارآفرینی را دارند کمک به#موج سازی مثبت در حوزه ترویج کارآفرینی تولید محور و پایدار است .

۲- روند کارآفرینی و اشتغالزایی، در آغازین سالهای هزاره سوم و قرن جدید هجری کاملا تغییر کرده و آشنایی با این تغییرات سبب می گردد تا آنچه که از تحولات پیش رو استنباط میکنیم را در قالب سرفصل ؛ مطالعات ریسک کارآفرینی و شناخت ابزارهای مالی مناسب اقتصادی به منظر بحث عمومی گذارده و هر چقدر محدود ،گرمای شمع اندیشه ورزی در حوزه اشتغالزایی پایدار را در اذهان هموطنان عزیز و فارسی زبانان و همه علاقمندان به توسعه متوازن با اتکا به عنایات حضرت دوست روشن تا شاهد شکل گیری روش اقتصاد موسوم به ؛ [ راه سوم ] در کشور عزیزمان باشیم .

✅ عنوان این سری از یادداشت ها به واژگان کلیدی : تکافل – کارگزاران – غرر – مجهولات – قراردادها – بیمه – اختصاص داده شد تا بصورت هدفمند ،خط فکری اندیشمندان [ راه سوم که در کشورهای اسلامی تحت عنوان #تکافل + تعاون معرفی شده ] در اکوسیستم کسب و کارها دقیقتر انتقال یابند .

✅ هموطنان و همکاران عزیز ،واقعیات نشان می دهند : برای شکل گیری مشاغل سازنده در جامعه ، همه ما نیاز به هم اندیشی و تعامل با یکدیگر داریم. انتظار یکسویه از دولت ها برای اشتغالزایی اقدامی بیهوده است .زیرا بدون همکاری مبسوط شهروندان، امکان شکل گیری فضای کسب و کار مولد و ناجی مشکلات اقتصادی وجود ندارد.هیچ کدام ؛ دولت یا شهروندان به تنهایی در تحقق این موضوع مهم موفق نمی شوند .!!!

✅ ایران برای تولید چند میلیون شغل و تبدیل به قدرت اول اقتصاد منطقه خاورمیانه ( اشاره به اهداف برنامه چشم انداز ۲۰ ساله ،منتهی به ۱۴۰۴) ناگزیرست #موج اشتغال آفرینی تولید محور را با رعایت اصول #آمایش سرزمین ،بطور گسترده آغاز نماید .در این مسیر ، بسط تعاملات و ارتقا سطح روابط بین المللی و عضویت در اتحادیه های اقتصادی ،بخصوص توسعه همکاریها با کشورهای همسایه ضروریست .

بقول شاعر شعر ، آهنگ شادروان محمد نوری عزیز : ما برای اینکه ایران، ایران شود ،خون دلها خورده ایم !
و امروزه ،برای اینکه ایران به موفقیت های مطلوبتر در زمینه اشتغالزایی و توسعه پایدار و متوازن و با ثبات به وضعیت اقتصاد توانگر برسد به همدلی، تعاون، تلاش های بی وقفه ، مضاعف و همکاریهای نوآورانه در اکوسیستم فضای کسب و کار سطح ملی و جوامع محلی نیاز است .

✅ تجربه نیم قرن گذشته تا ابتدای اجرای قانون برنامه هفتم آشکارا نشان می دهند که علی رغم اجرا طرحهای بزرگ اقتصادی در ایران تاکنون موفقیت های حد مطلوب منجر به توسعه پایدار و متوازن در ایران حاصل نشده است .!

انگار اکثر دولتمردان و اساتید دانشگاه‌ها و مردان و زنان عرصه صنعت و تجارت، به کاربرد نتایج تحقیقاتی شاخص علمی رشته های مدیریت و اقتصاد اعتقاد ندارند ! دانش علوم انسانی ، علوم پایه ، تجربیات مکتب های اقتصادی و ابزارهای مالی نوظهور و … همه و همه،منابع و گنجینه اطلاعات ، همچون چراغ نورافکن پیش پای دولتمردان و شهروندان برای رفتن به مسیر برتر بسوی آینده ای درخشانتر در فضای کسب و کارهای ملی هستند. از آن منابع هرگز نباید غفلت شود !!!

در قسمت پیشین ( بخش شصتم ) یافته های مهم، استاد علم مدیریت ؛ هنری مینتزبرگ ، تفاوت‌ها در مکاتب و شیوه های فکری و اجرایی مدیران آمریکایی و ژاپنی تشریح شدند .مینتزبرگ در یک جا می گوید : آمریکایی ها زود تصمیم می گیرند و کند اجرا می کنند و ژاپنی ها ،برعکس !!!

نکته جالب عینی مرتبط با این نظریه در کشورمان اینست : وقتی نتایج طرح اصلاحات ارضی که با طراحی آمریکایی ها ،عجولانه در ایران پیاده سازی شد را مطالعه می کنیم به وضوح انواع #ریسک ها و #خسارتهای ناشی از تصمیم سازی ها و تصمیم گیریهای سریع و اجراهای کند را مشاهده می نماییم . اکنون، پرسش اساسی :چه روشی برای توسعه پایدار مشاغل در ایران مناسب تر جواب می دهد ؟!…

پنج شنبه : ۱۳ / ۱۱/ ۱۴۰۱

کارشناس مطالعات ریسک و بیمه ،حاجی اشرفی

امتیاز داده شده
[امتیاز دهنده: 0 میانگین امتیاز: 0]
بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#بیمه_شمال_تهران #خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی #بیمه_غرب_تهران #خرید_بیمه

مهمترین عناوین بیمه:

بیمه آتش سوزی    بیمه ایران    بیمه تور گردشگری   بیمه اردو   بیمه تخفیف  

جشنواره تخفیف بیمه   خرید بیمه   خرید بیمه ایران   قیمت بیمه ایران   بیمه

تخفیف بیمه بدنه   بیمه ایران   صدور آنلاین بیمه بیمه آتش سوزی صنعتی  

بیمه بدنه ایران   قیمت بیمه بدنه   بیمه   نمایندگی بیمه ایران   انتقال تخفیف بیمه

قیمت بیمه شخص ثالث   بیمه بدنه   نمایندگی بیمه ایران   بیمه ایران

نمایندگی بیمه ایران ابراهیمی

کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )
آدرس : تهرانپارس، بلوار شاهد، 182 شرقی (رضایی) بین بلوار و خیابان 131 پلاک 270
☏   تلفن : 1838 7772
( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم )

gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ایمیل : bime20626@gmail.com

telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

آیدی تلگرام : @e_bimeiran

whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

پیام در واتساپ : BimeIran

Eita_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

ارسال پیام در بله: e_BimeIran

aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال آپارات : bime_iran_20626

youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

کانال یوتیوب: Bime_iran@

instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه اینستاگرام: bimeiran20626

twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه توئیتر: @BimeIran20626

facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه فیسبوک:  bime20626

linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه لینکدین : bimeiran

yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com

آدرس در گوگل مپ :

https://goo.gl/maps/RbLANoB5Q9Qbr9yu5

خرید بیمه آنلاین

 

صفحه بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی در شبکه‌های اجتماعی

phon_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 gmail_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 telegram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 whatsapp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 waze_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626aparat_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 youtube_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 instagram_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 twitter_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 facebook_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626  yelp_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 linkedin_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626 reddit_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626pinterest_بیمه_ایران_ابراهیمی_تهرانپارس_شرق_20626

 

بیمه ایران نمایندگی تهرانپارس ابراهیمی
بیمه ایران

 

مطلب پیشنهادی

بیمه ایران تهرانپارس

بیمه ایران تهرانپارس

یمه ایران تهرانپارس نمایندگی خانم ابراهیمی کد 20626 در خدمت همشریان عزیز جهت صدور انواع بیمه نامه به صورت حضوری و یا غیر حضوری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *