ویژگیهای کارت طلایی
کارت طلایی دارای ۵ نوع مختلف است:
. کارت طلایی سال
. کارت طلایی ۱ ستاره
. کارت طلایی ۲ ستاره
. کارت طلایی ۳ ستاره
. کارت طلایی ۴ ستاره
. کارت الماس
.
هریک از این کارتهای طلایی خدمات مشخصی را ارائه میدهند. کارت طلایی سال کمترین خدمات و کارت الماس بیشترین خدمات را به کاربر ارائه میدهد. کارت الماس در حال حاضر فقط مخصوص خودروهای دنا، سوزوکی، تندر ۹۰ اتوماتیک و سمند سورن ELX است.
کارت الماس در حال حاضر فقط برای خودروهای دنا، سوزوکی، تندر ۹۰ اتوماتیک و سمند سورن ELX ارائه میشود.
خدماتی را که کارت طلایی ارائه میدهد و در سایر کارتهای طلایی مشترک است، به شرح زیر میباشد:
. خدماتی که در دسته خسارات اصلی بیمه بدنه میگنجد (سرقت کلی و جزئی، آتشسوزی و تصادف)
. ریختن مواد اسیدی بر روی خودرو
. سرقت ECU (کامپیوتر خودرو)
. حملونقل رایگان خودرو در صورت خرابی و عدم امکان حرکت (همچنین در صورتی که خرابی در جادههای بین شهری رخ دهد، سرنشینان خودرو به صورت رایگان به نزدیکترین شهر منتقل میشوند.)
. تعویض خودرو (درصورتیکه هزینه جبران خسارت وارد شده بر خودرو بر اثر حادثه یا سرقت بیش از ۶۰% ارزش خودرو باشد یا بنا به نظر کارشناس امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد و یا زمان پیشبینیشده برای تعمیر آن طولانی باشد)
.
. امداد سیار درونشهری و برونشهری با پرداخت هزینه
. جبران خسارت در صورت ترکیدگی لاستیک حین رانندگی
. مشاوره و امداد تلفنی
دارندگان کارت طلایی میتوانند در صورت بروز مشکل فنی برای خودرو با شماره امداد خودرو تماس بگیرند و از خدمات امداد تلفنی بهرهمند شوند.
کارت طلایی ۱ ستاره علاوه بر خدمات کارت طلایی سال، خدمات زیر را ارائه میدهد:
. جبران خسارت در صورت بروز بلایای طبیعی (سیل، زلزله، آتشفشان، صاعقه و تگرگ)
. جبران خسارت در صورت شکستن شیشه
کارت طلایی ۲ ستاره علاوه بر خدمات کارت طلایی ۱ ستاره، خدمات زیر را ارائه میدهد:
. تعمیر کامل موتور، جلوبندی و دیسک و صفحه خودرو
. تعویض رایگان روغن هر ۱۰ هزار کیلومتر (برای خودروهای با موتور TU5 هر ۲۰ هزار کیلومتر) تا ۲۵ هزار کیلومتر پیمایش خودرو
. تعویض سالانه باتری
کارت طلایی ۳ و ۴ ستاره به هر خودرویی تعلق نمیگیرد و به نظر کارشناس بازدیدکننده بستگی دارد.
.
کارت طلایی ۳ ستاره علاوه بر خدمات کارت طلایی ۲ ستاره، تعویض رایگان لنت ترمز، شمع، روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر سوخت به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر انجام میشود؛ همچنین سرویس دورهای نیز تا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر انجام میشود. در این نوع از کارت طلایی در صورت توقف خودرو به دلیل مشکل فنی، روزانه ۲۰ هزار تومان بابت هزینه خواب خودرو به مالک آن تعلق میگیرد.
کارت طلایی ۴ ستاره علاوه بر خدمات کارت طلایی ۳ ستاره، سرویس تعویض تسمه تایمینگ و تسمه دینام را دارد. درصورتیکه در طول یک سال اعتبار کارت طلایی، خودرو بیش از ۶۰ هزار کیلومتر حرکت کند، لاستیکهای خودرو نیز تعویض میشود. همچنین سرویسهای دورهای نیز تا پیمایش ۶۰ هزار کیلومتر انجام میشود. در این کارت طلایی روزانه ۴۰ هزار تومان بابت خواب خودرو به مالک تعلق میگیرد.
در کارت الماس که کاملترین خدمات را ارائه میدهد، روزانه ۶۰ هزار تومان بابت خواب خودرو به مالک تعلق میگیرد؛ همچنین با داشتن این کارت میتوان از سرویسهای تابستانی و زمستانی (سرویس کولر، سرویس برفپاککنها و…) نیز استفاده کرد. با داشتن کارت الماس، خودرو در کیلومترهای مضرب ۱۰ هزار و ۲۰ هزار شامل بازدید از وضعیت فرمان، وضعیت باد لاستیک، مدار هیدرولیک ترمز و… میشود.
بیمه بدنه چیست؟
برخلاف بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه بیمهای اختیاری برای خودرو است که از خودرو بیمهگزار در برابر حوادث مختلف مراقبت میکند. بیمه بدنه خودرو در مواقعی مثل تصادف، وقوع بلایای طبیعی، سرقت و… از بیمهگزار محافظت میکند.
ویژگیهای بیمه بدنه
خساراتی که بیمه بدنه تحت پوشش قرار میدهد دو نوع است: خسارات اصلی و فرعی. خسارات اصلی خساراتی هستند که در همه انواع بیمه بدنه خودرو موجودند ولی خسارات فرعی در صورت تمایل بیمهگزار به بیمهنامه افزوده میگردد. چون تعداد خسارات فرعی تعریف شده بسیار زیاد است، لذا بیمه بدنه دارای انواع بسیار زیادی است و بنا به نظر و خواست بیمهگزار میتواند گوناگون باشد. بیمهگزار میتواند با توجه به شرایط و صلاحدید خود، هریک از خسارات فرعی را که میخواهد در بیمه بدنه خود انتخاب کند.
خسارات اصلی بیمه بدنه به شرح زیر است:
. برخورد ماشین با جسمی ثابت یا متحرک (حتی اگر بیمهگزار مقصر باشد)
. واژگونی یا سقوط ماشین
. صاعقه، آتشسوزی یا انفجار خودرو یا یکی از لوازم یدکی همراه آن
. سرقت کلی خودرو
. جبران هزینههای نجات خودرو یا هزینههای وارد شده حین انتقال آن
. جبران خسارت به باتری و لاستیک خودرو (تا سقف ۵۰%)
حتی اگر به دیوار برخورد کنید، بیمه بدنه هزینه خسارت وارد شده را پرداخت میکند.
خسارات فرعی بیمه بدنه به شرح زیر است:
. خسارات ناشی از سایر بلایای طبیعی (سیل، زلزله، آتشفشان و…)
. خسارات ناشی از شرکت در مسابقات اتومبیلرانی و تست سرعت
. خسارات ناشی از حمل مواد اسیدی و منفجره
. خسارات ناشی از ریختن رنگ، اسید یا هر گونه مواد شیمیایی روی خودرو
. سرقت جزئی لوازم خودرو
. زیان ناشی از کاهش ارزش خودرو در اثر بروز حادثه
. زیان ناشی از توقف یا به اصطلاح خواب خودرو
. پوشش ترانزیت برای خساراتی که در خارج از کشور اتفاق میافتد
. پوشش نوسانات بازار برای خنثی کردن تأثیر تورم بر قیمت خودرو
. خسارت شکستن شیشه
. جبران هزینه رفتوآمد بیمهگزار درصورتیکه به دلیل بروز حادثه قادر به استفاده از خودروی خویش نباشد
. پوشش حذف فرانشیز
. خسارت ناشی از کشیده شدن میخ یا جسم نوکتیز به بدنه
با داشتن پوشش حذف فرانشیز اگر خودروی شما به سرقت برود، بیمه بدنه کل مبلغ ارزش خودروی شما را میپردازد.
تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه از نظر قیمت
حال میخواهیم تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه را از لحاظ قیمتی بسنجیم. قطعاً تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه از نظر قیمت یکی از پارامترهای مهم در انتخاب است. در جدول زیر تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه از نظر قیمت برای بعضی خودروها نشان داده شده است. در این جدول قیمتها بهصورت حدودی بیان شده است زیرا خودرو تا زمانی که کارشناسی نشود، نمیتوان درباره قیمت کارت طلایی آن بحث کرد.
به دلیل اینکه کارت طلایی فقط به خودروهای کمتر از ۱۰ سال ساخت تعلق میگیرد، لذا مجبور شدیم فقط از خودروهای مدل ۸۶-۸۷ به بالا برای استعلام قیمت استفاده کنیم. پس همینجا میتوان این موضوع را فهمید که تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه در نوع خودرو هم هست.
مزایای بیمه بدنه نسبت به کارت طلایی
تا اینجا کارت طلایی و بیمه بدنه را به طور کامل معرفی کردیم و درباره حدود قیمت این دو نیز اطلاعات مختصری داریم. حال میخواهیم تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه را بررسی کنیم و ببینیم بیمه بدنه چه مزایایی نسبت به کارت طلایی دارد. مزایایی که میتوان برای بیمه بدنه نسبت به کارت طلایی در نظر گرفت عبارت است از:
۱- بیمه بدنه برای تمام خودروها کاربرد دارد ولی کارت طلایی فقط مختص خودروهای ایرانخودرو است.<bimehamin.com/> حتی کارت طلایی به خودروهای ایرانخودرو که مدل آنها پایینتر از سال ۸۶ باشند، تعلق نمیگیرد.
۲- بیمه بدنه هزینه خسارت وارد شده را بهصورت نقد به بیمهگزار پرداخت میکند ولی کارت طلایی اقدام به تعمیر یا تعویض خودرو میکند. ممکن است بیمهگزار خارج از نمایندگی ایرانخودرو امکان تعمیر خودروی خود را با هزینه کمتر یا کیفیتی بهتر داشته باشد لذا اینکه محدودیتی در تعمیر خودرو وجود نداشته باشد یک مزیت محسوب میشود.
۳- حدود نرخ بیمه بدنه از کارت طلایی کمتر است و در کل برای هر ماشین خاصی که در نظر بگیریم، نرخ بیمه بدنه کمتر از کارت طلایی میشود.
۴- امکان استعلام بیمه بدنه با ارائه اطلاعات مختصری میسر است درصورتیکه برای استعلام قیمت دقیق کارت طلایی به بازدید کارشناس نیاز است.
۵- بیمه بدنه و تخفیفهای آن از خودرویی به خودروی دیگر قابل انتقال است درصورتیکه کارت طلایی قابلیت انتقال ندارد.
۶- خسارات فرعی بیمه بدنه بسیار متنوع است و در موارد خاص هم از بیمهگزار مراقبت میکند.
بیمه بدنه برای همه خودروها قابل صدور است ولی کارت طلایی فقط برای خودروهای ساخت ایرانخودروی مدل ۸۶ به بعد است.
تفاوت های کارت طلایی با بیمه بدنه
مزایای کارت طلایی نسبت به بیمه بدنه
در ادامه بررسی تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه میخواهیم مزایای کارت طلایی نسبت به بیمه بدنه را مورد بررسی قرار دهیم. این مزایا عبارتاند از:
۱- کارت طلایی امکان حملونقل سیار خودرو و سرنشینان را در صورت خرابی در راه فراهم میکند درصورتیکه در بیمه بدنه چنین امکانی وجود ندارد.
۲- کارت طلایی امکان سرویس و تعویض دورهای بعضی از قطعات را برای خودروها ایجاد میکند ولی در بیمه بدنه چنین امکانی وجود ندارد.
۳- کارت طلایی طرحی به نام “نو سوار” دارد؛ درصورتیکه حادثهای رخ دهد و هزینه تعمیر خودرو بیش از ۶۰% ارزش خودرو باشد،<alexa.com/> کارت طلایی با پرداخت مابهالتفاوت، خودرویی صفر همنوع خودروی قبلی را به کاربر داده و خودروی آسیب دیده را هم به وی تحویل میدهد. این طرح فاقد فرانشیز است و فقط کافی است مابهالتفاوت قیمت خودروی صفر و قیمت خودروی آسیبدیده پرداخت شود.
۴- کارت طلایی امکان امداد سیار و تعمیر در محل همچنین امداد تلفنی را مطابق شرایط برای کاربران فراهم کرده است.
کارت طلایی امکان تعمیر خودرو در محل و حملونقل رایگان خودروی خراب شده را فراهم کرده است.
تفاوت های کارت طلایی با بیمه بدنه
تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه از نظر نحوه خرید
تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه در نحوه خرید نیز یکی از مسائل مهم در انتخاب به شمار میرود.
برای خرید بیمه بدنه چند روش وجود دارد. میتوان بهصورت حضوری به یکی از نمایندگیهای بیمه موردنظر مراجعه و اقدام به خرید بیمه بدنه کرد. روش دیگر، تماس با نمایندگی بیمه موردنظر و ارائه اطلاعات است.
برای خرید کارت طلایی باید با یکی از شعب فروش کارت طلایی تماس گرفت و شماره شاسی خودرو را اعلام کرد. پسازآن از طرف امداد خودرو ایران، کارشناسی جهت بررسی خودرو فرستاده میشود. سایر مراحل خرید کارت طلایی نیز توسط شرکت امداد خودرو انجامشده و کارت طلایی با پیک رایگان به دست کاربر میرسد.
بالاخره بیمه بدنه بهتر است یا کارت طلایی؟
با توجه به بررسی تفاوت کارت طلایی با بیمه بدنه و مزایای هریک نسبت به دیگری میتوان نتیجه گرفت که انتخاب بیمه بدنه با توجه به تخفیف سالیانه عدم خسارت و انتقال تخفیف آن بهتر است.
نمایندگی بیمه ایران<ebimeiran.ir>
#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#بیمه_شمال_تهران #خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی #بیمه_غرب_تهران #خرید_بیمه
مهمترین عناوین بیمه:
بیمه آتش سوزی بیمه ایران بیمه تور گردشگری بیمه اردو بیمه تخفیف
جشنواره تخفیف بیمه خرید بیمه خرید بیمه ایران قیمت بیمه ایران بیمه
تخفیف بیمه بدنه بیمه ایران صدور آنلاین بیمه بیمه آتش سوزی صنعتی
بیمه بدنه ایران قیمت بیمه بدنه بیمه نمایندگی بیمه ایران انتقال تخفیف بیمه
قیمت بیمه شخص ثالث بیمه بدنه نمایندگی بیمه ایران بیمه ایران
نمایندگی بیمه ایران ابراهیمی
کد نمایندگی: 20626 ( تحت نظارت شعبه خسارتی ممتاز شرق )
آدرس : تهرانپارس، بلوار شاهد، 182 شرقی (رضایی) بین بلوار و خیابان 131 پلاک 270
☏ تلفن : 1838 7772
( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد میدهیم )
ایمیل : bime20626@gmail.com |
|
آیدی تلگرام : @e_bimeiran |
|
پیام در واتساپ : BimeIran |
|
ارسال پیام در ایتا : e_BimeIran |
|
ارسال پیام در بله: e_BimeIran |
|
کانال آپارات : bime_iran_20626 |
|
کانال یوتیوب: Bime_iran@ |
|
صفحه اینستاگرام: bimeiran20626 |
|
صفحه توئیتر: @BimeIran20626 |
|
صفحه فیسبوک: bime20626 |
|
صفحه لینکدین : bimeiran |
|
صفحه یلپ: ebimeiran.yelp.com |
آدرس در گوگل مپ :
https://goo.gl/maps/RbLANoB5Q9Qbr9yu5
خرید بیمه آنلاین
صفحه بیمه ایران نمایندگی ابراهیمی در شبکههای اجتماعی
کارت طلایی یه دروغ و کلاهبرداریه محضه خودروی بنده در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۱ در محور قروه همدان واژگون شد و طبق نظر کارشناس امداد خودرو مشمول تعویض شد کلیه مدارک درخواستی و مستندات را تا پایان بهمن تحویل دفتر منطقه ای همدان دادم پس از گذشت ۲ ماه و نیم در اردیبهشت ماه با بنده تماس گرفتن که بایستی وکالت فروش به اسم امداد خودرو بزنم و لاشه خودرو را نیز شخصا ببرم تهران و تحویل پارکینگ الیاف بدم بماند که حدود ۱۰ میلیون هزینه انتقال و جابجایی و حق وکالت پرداخت کردم بعدش مبلغ ۱۰۰ میلیون نیز مابه التفاوت ازم گرفتن حالا با گذشت حدود ۸ ماه هنوز یه جواب قانع کننده به بنده نمیدن و امروز ۱۹ شهریور اعلام کردن ممکنه تا ۴۰ روز دیگه هم به تاخیر بیفته اینا فقط بلدن پول بگیرن و متاسفانه هیچ نهاد ناظر و مسئولی هم نیست از حق مصرف کننده دفاع کنه.