بیمه آتش سوزی طرح حامی بیمه ایران

آتش سوزی یکی از اتفاقات ناگواری است که در کوتاه ترین زمان ممکن است حاصل چند سال زندگی افراد را به خاکستر تبدیل کند. این اتفاق آنقدر سریع و غیر قابل پیش بینی رخ می دهد که اگر در محل حادثه هم باشید تنها باید به فکر نجات جان خود و سایر کسانی که در محل آتش سوزی قرار دارند باشید و معمولا خیلی کمتر فرصت پیدا می کنید اقدامات بیشتری انجام دهید.

اما در میان کسانی که برایشان حادثه آتش سوزی اتفاق می افتاد تنها می توان تعداد معدودی آدم های دور اندیشی را دید که با تهیه بیمه آتش سوزی ایران توانسته اند بخش زیادی از سرمایه خود را حفظ نمایند و مصائب از دست دادن اموال خود در آتش سوزی را کمی آلام بخشند. بیمه آتش سوزی در زمان صدور هزینه کمی را از شما خواهد گرفت ولی در زمان پرداخت حوادث چندین برابر آن را به شما به عنوان جبران خسارت پرداخت خواهد کرد.

بیمه ایران در زمینه بیمه آتش سوزی طرح های گوناگونی را ارائه داده است که در این بین می توان به بیمه آتش سوزی طرح حامی ایران اشاره کرد که ویژه بیمه منازل مسکونی است در این مطلب از سایت بیمه ناب بر آن شده ایم تا جزئیات این طرح بیمه ای را بررسی نماییم.

طرح حامی بیمه ایران چه خسارات و حوادثی را پوشش می دهد؟

طرح حامی بیمه ایران که تنها مختص واحد های مسکونی است مواردی نظیر آتش سوزی، سرقت، سیل، زلزله، صاعقه، ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب واحد مسکونی، طغيان آب درياها و رودخانه ها، خسارات ناشی از سنگینی بارش برف، غرامت فوت ساکنین، نقص عضو دائم و هزينه پزشكی، تامین معیشت سرپرست خانواده در صورت وقوع حوادث بیمه شده، ضايعات ناشی از آب باران و ذوب برف، هزینه پزشکی ساکنین، آسیب هایی که ناشی از نوسانات برق به لوازم برقی می رسد، جبران خسارت وارده به خودرو پارک شده در پارکینگ و همچنین پرداخت هزینه اسکان موقت و اجاره مسکن پس از بروز حادثه در این بیمه نامه پیش بینی شده است.

شرایط عمومی طرح حامی بیمه ایران چیست؟
۱- در صورتی که محل آسیب دیده بیش از ۷۰ درصد تخریب شده باشد، پرداخت هزینه تامین معشیت سرپرست خانوار بر عهده شرکت بیمه می باشد.

۲- در صورت وقوع حوادثی نظیر: انفجار، آتش سوزی، سیل و زلزله چنانچه بنا به تشخبص کارشناس رسمی شرکت بیمه محل بیمه شده غیر قابل سکونت باشد هزینه اسکان موقت طبق جدول زیر پرداخت خواهد شد.

۳- در چه صورتی خسارت وارد شده به خودروهای مستقر در پارکینگ محل بیمه شده تعلق می گیرد و از سوی شرکت بیمه قابل پرداخت است :

۱-۳: وسیله نقلیه موجود در پارکینگ محل مورد بیمه باشد.

۲-۳: وسبله نقلیه بیمه معتبر دیگری نداشته باشد.

۳-۳: خسارت وارد شده به وسیله نقلیه ناشی از یکی از خطرات مورد تعد بیمه آتش سوزی طرح حامی باشد و از خود وسیله نقلیه ایجاد نشده باشد.

چه مواردی در بیمه آتش سوزی طرح حامی استثناء هستند ؟
۱- لوازم الکترونیکی مانند دوربین فیلمبرداری، عکاسی، گوشی تلفن همراه و تبلت تحت پوشش خظر سرقت بیمه طرح حامی نمی باشند.

۲- وسایلی که در انباری منازل مسکونی قرار دارند از تعهدات خطر سرقت خارج هستند.

۳- پول، مسکوکات، اسناد، اوراق بهادار، جواهرات و مروارید، فلزات قیمتی به هر شکل، هرگونه اسناد و نسخ خطی، هزینه بازسازی نقشه، جمع آوری مجدد اطلاعات و یا تنظیم دفاتر بازرگانی و سنگ های قیمتی سوار نشده تحت پوشش این بیمه قرار ندارند مگر آنکه صراحتا خلاف آن در بیمه نامه شزط شده باشد.

۴- آشوب و بلوا، جنگ، اعتصاب، جنگ داخلی، انقلاب، کودتا، قیام، اغتشاشات داخلی و اقدام های احتیاطی مقامات انتظامی و نظامی.

وظایف برعهده بیمه گذار در شرایط وقوع حادثه چیست؟

۱- در صورتی که حادثه سرقت به وقوع می پیوندد، اخذ گزارش از مقامات انتظامی الزامی هست.

۲- بیمه گذار حداکثر با گذشت ۵ روز از وقوع حادثه باید بیمه گر را مطلع نماید.

۳- بیمه گذار بدون اجازه بیمه گر در مورد بیمه تغییراتی ندهد که تعیین علت حادثه یا ارزیابی خسارت را دچار اشکال نماید مگر آنکه تغییرات درجهت تقلیل خسارت و یا رعایت منافع عمومی ضروری باشد.

۴- حداکثر ظرف ۱۰ روز از زمان اطلاع از وقوع حادثه بایستی کیفیت حادثه ، فهرست اشیاء نجات داده شده، محل جدید آنها و مبلغ تقریبی خسارت را به بیمه گر اعلام نماید.

خرید بیمه نامه ی آتش سوزی طرح حامی خانه و خانواده:

 اگر تمایل به خرید این بیمه نامه دارید، از طریق اطلاعات صفحه تماس به ما اطلاع دهید تا فوری و به صورت غیر حضوری بیمه نامه برای شما صادر شود.

خرید بیمه آنلاین

خرید بیمه ایران

بیمه ایران تهرانپارس ابراهیمی

امتیاز داده شده
[امتیاز دهنده: 2611 میانگین امتیاز: 4.2]

❤️ ❤️  ( به شما بهترین تخفیفات بیمه را پیشنهاد می‌دهیم ) ❤️ ❤️

بیمه-ایران-نمایندگی-ابراهیمی
نمایندگی رسمی بیمه ایران

#بیمه_ایران #بیمه_ماشین #بیمه_شخص_ثالث #بیمه_آتش_سوزی #بیمه_اینترنتی #بیمه_آتش_سوزی_صنعتی
#بیمه_شمال_تهران #خرید_اینترنتی_بیمه #بیمه_بدنه #بیمه_آسانسور #خرید_آنلاین_بیمه
#بیمه_ایران_تهرانپارس #بیمه #ابراهیمی #بیمه_غرب_تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.